Vakantieblog van cinenden West Amerika

Plannen voor de reis naar Canada & Oost USA 2016

We hebben weer een mooie reis op de planning staan.

Dit jaar hebben we ons oog laten vallen op New England.

We gaan in september en hopen iets van de mooie kleuren van de Indian Summer mee te pikken.

Verder zijn we erg benieuwd naar de vele vuurtorens,covered bridges en de mooie kust.

We hebben bedacht omte startenvanuit Toronto, Canada en hiervandaan ook weer terug te vliegen.

Ook nu hebben we weer getracht een Dodge Charger te huren.

Dit nu voor de vierde keer, de andere keren kregen we een (zoals er in de kleine lettertjes staat) "of soortgelijk" - auto, meestal een erg lelijke met aaibare bekleding en glimmend houten dashboard, hahahahaa.

Dus wie weet, gaat het nu eindelijk lukken.

Het plan is om vanuit Toronto naar Stowe te rijden, daar nog even een d-tour langs Waterbury (Ben & Jerry's fabriek

Smile
) en dan via de Kancamagus highway richting Acadia N.P.

Daar verblijven we een paar dagen en dan zo langs de kust, via Portland, Kennebunkport en wat we verder tegenkomen naar Boston.

In Boston hebben we kaartjes voor de Red Sox (honkbal).

In 2014 zijn we tijdens onze reis naar Alaska, Yellowstone en Chicago naar de White Sox (Chicago) geweest, dus mag nu een bezoekje aan de Rode sokken ook niet ontbreken.

Verder hebben we kaartjes voor Willy Nelson & Friends.....ja hij treedt nog steeds op, maar niet lang meer, dit is zijn afscheidstour. Dus we vonden dat we dat niet mochten missen.

Vanaf Boston reizen we naar Plymouth, Ellisville naar Sandwich.

Verder staan Dennis (konden we niet aan voorbij gaan), Provincetown, Chatham en Falmouth op het programma.

Vanuit Falmouth willen we Martha's Vineyard en/of Nantucket gaan bekijken.

Dan gaan we via Newport en New Haven naar de Niagara watervallen en terug naar Toronto.

Dit is iets meer dan 3000km, maar dat zou best nog iets meer kunnen worden.

Wink

Heerlijk rijden door het Amerikaanse land, ik wou dat ik er al was!

Inmiddels hebben we al een paar overnachtingen geboekt en de rest doen we onderweg, lang leve "Booking.com".

New England belooft zo veel moois, we gaan plannen maken!!!!

Leuk dat je ons volgt en laat zo nu en dan eenseen reactieachter op de site, we vinden dat erg leuk om te lezen tijdens onze reis!

Dennis & Cindy

Magnus en Janny

Cindy en Dennis,
Wat een heerlijk vooruitzicht. Canada een prachtig land.
Mijn ouders, Magnus en ik hebben daar een geweldige tijd gehad in 1976.
We gaan jullie volgen.
Groetjes, Magnus en Janny