Vakantieblog van cinenden West Amerika

De plannen

Onze planning tot nu, een groot deel staat nog niet vast en passen we aan tijdens onze reis, wat al wel vast staat:

We starten in Seattle.

Op 3 oktober stappen we daar op de AMTRAK-trein naar San Francisco.

Vanaf 6 oktober hebben we hopelijk een "Dodge" maar anders een ander koekblik en reizen we naar beneden via de kustlijn (met evt een paar dagjes strand) naar Los Angeles.

In LA willen we een paar dagen rondkijken.

Vervolgens willen we richting National Park Joshua Tree, Grand Canyon, Monument Valley (en nog wat andere plaasten tussendoor)=> naar Las Vegas.

In "the city of sin" willen we een aantal dagen (of moet ik zeggen nachten......) doorbrengen.

Om vervolgens via Death Vally en Yosemite National Park weer terug te komen in San Francisco.

En over dit allen mogen we 5 weken!!!! doen. Ik wou dat ik er al was!!

Voor nu hebben we al vreselijk veel voorpret en surfen we telkens op het internet op zoek naar leuke plaatsen/ dingen te doen/ B&B/ etc.

Dus wie nog tips heeft; we horen ze graag!