Vakantieblog van cinenden West Amerika

Mexican hat - Moab - Arches NP - Greenriver (356 km.)

Hi, Daar zijn we weer... vanmorgen vertrokken uit Mexican Hat voor de tour van vandaag... omdat ik mezelf nog niet helemaal top voelde heb ik na een kilometer of 10 het roer over gegeven aan de 2e chauffeur in ons team... Cindy heeft de rest van de dag gereden... aan het begin allemaal een beetje nieuw en dus spannend, maar op de amerikaanse snelwegen kom je weinig verkeer en ook erg weinig bochten tegen, dus cruisecontrol op 65 mph en gaan... het ziet er nu naar uit dat ik thuis een automaat moet gaan kopen ;-) Na een tijdje kwamen we door Moab, een leuke plaats waar we een stop hebben gemaakt voor een stadswandeling en een laat ontbijt (of vroege lunch). Beiden kozen we voor een broodje zalm...dus zusje, maak je geen zorgen...we hebben nog nooit zoveel gezonde dingen gegeten tijdens een vakantie, en ik heb al helemaal nog nooit zoveel gewandeld in mn leven als in de afgelopen weken... Hierna zijn we doorgereden (sorry is Cindy doorgereden) naar Arches National Park... alweer een nationaal park waar je kunt genieten van de overweldigende natuur van dit land en mooie wandelingen kunt maken langs prachtige rotsformaties... Dit park staat bekend om zijn vele natuurlijke bruggen. Nadat we hier een wandeling hebben gemaakt naar de Delicate Arch zijn we doorgereden naar Greenriver, onze overnachtingsplaats voor vandaag. Het vele buiten zijn heeft mij wel goed gedaan en zoals ik me nu voel is de koorts weg en hoop dat het voorlopig zo blijft, vanavond weer vroeg onder de wol en morgen weer verder !! Greetz, Cinenden

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!