Vakantieblog van cinenden West Amerika

Kingman - Seligman - Williams - Bedrock - Flagstaff (327 km.)

Na vanmorgen rustig te hebben ontbeten in ons hotel zijn we in de auto gestapt en hebben we een flink stuk van de historische Route 66 gereden... alle plaatsen welke we aangedaan hebben lagen aan deze route met uitzondering van Bedrock city (yabbadabbadoo). Erg leuk om een stuk van de Route 66 te rijden, maar het wordt ook wel erg commercieel uitgebaat. .. Halverwege de middag zijn we een klein stukje van deze route afgeweken om een Brontosaurusburger te eten in Bedrockcity jazeker.... even op bezoek bij Fred en Wilma Flintstone.... Hierna hebben we onze route weer vervolgd richting Flagstaff...dit is onze laatste stop voordat we morgen de Grand Canyon ingaan...ben weer erg benieuwd !!! Welterusten en tot morgen !!! Cinenden

judith

The flinstones!!! Keek ik vroeger vaak naar, ben jaloers, wat een geweldige reis maken jullie, niet normaal wat jullie allemaal.zien en meemaken. Leuk om de belevenissen iedere ochtend bij mn theetje op mn telefoontje te kunnen lezen! Liefs je nicht xxx

Pa en Ma

yabbadabbadoo........leuk dat je Fred en Wilma hebt ontmoet en je hebt ze toch wel de groeten van ons gedaan he.Een goede reis verders en veel plezier.
Liefs , Pa en Ma .......yabbadabbadoo

Marion

Wat geweldig allemaal, een super reis.
Ben benieuwd wat jullie van de Grand Canyon vinden en of jullie nog worden uitgedaagd om een stuk naar benenden te gaan! Echt Wauwie. Geniet ervan.

Pa en ma Scholte

Leven ze nog steeds? Leuk om mee te maken. Nog heel veel plezier.
XXX