Vakantieblog van cinenden West Amerika

Oxnard - Camarillo - Los Angeles - Pasadena (150 km.)

Hallo hallo...daar zijn we weer... Vanmorgen vroeg opgestaan want vandaag stond een bezoek aan een Mega Outlet Centre in Camarillo op het programma... je begrijpt het al... Cindy was zo nerveus als een peuter op 4 december... En ze wist dat mijn ww uitkering binnen was dus ja... Ik wil eigenlijk niet meer herinnerd worden aan deze tsunami van creditcard transacties... maar laten we het van de positieve kant bekijken... ik heb ook een poloshirtje gekregen... Na deze laten we zeggen voor de vrouw geslaagde ochtend (en belangrijk deel van de middag) zijn we doorgereden naar downtown Los Angeles... eerst hebben we Sunset boulevard gedaan en daarna Hollywood boulevard... beiden waren we niet zo onder de indruk van deze stad... de Mathenesserlaan in Rotterdam is er netjes bij... heel veel zwervers en drugsverslaafden, en verder vooral vergane glorie...bah... dus na een 2 uurtjes hielden we het maar voor gezien en zijn we doorgereden naar Pasadena, onze overnachtingsplaats... (Rose Bowl Motel) Morgen gaan we verder het binnenland in... ben benieuwd wat dit allemaal voor ons in petto heeft... Het maken van de online back-up van onze foto's is bijna klaar...ik zal dan ook z.s.m. wat foto's uploaden van de afgelopen 2 weken... in ieder geval zal ik er een paar van vandaag opzetten... Welterusten en tot morgen... Cinenden

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!