Vakantieblog van cinenden West Amerika

San Simeon - Lompoc (170 km.)

Hallo allemaal, Nadat we zijn opgestaan vanmorgen hebben we eerst een stevig ontbijt tot ons genomen... Cindy bestelde bacon and eggs en ik had een Mexican scramble... een roerei met choriso, salsa, avocado met 2 tortillas en dit werd afgemaakt met een flinke portie gebakken aardappelen....heerlijk...maar wel een beetje veel en zwaar zo als ontbijt...dat doen we dus niet meer... Na deze maaltijd zijn we naar Morro Bay gereden een leuke badplaats waar we even doorheen zijn gewandeld en een tussenstop bij de boutique (ander woord voor ijssalon) hebben gemaakt. Hierna zijn we doorgereden naar Pismo Beach een typisch Califonische badplaats waar men, net als eerder deze week in Santa Cruz, vollop bezig was met golfsurfen... Ook hier hebben we wat rondgewandeld en beiden een rieten cowboyhoed, of zoals moe Vis het noemt 'gleufhoed', gekocht.... In deze winkel was net de nieuwe wintercollectie kleding binnen... lekker warme korte broeken en t-shirts is wat men deze winter draagt... zouden ze hier weten wat een winterjas is ? Hierna zijn we doorgereden naar Lompoc, onze verblijfplaats voor de nacht (Travelodge). Deze plaats ligt in Ynez Valley,een wijngebied in opkomst... morgen staat een tour gepland langs een aantal wineries...dat wordt proeven en inslaan. Vanavond hebben we voor het eerst bij de Panda Express gegeten... een restaurantketen met asiatische gerechten volgens de fastfood formule... een soort McDonalds maar dan met lekker en gezond eten. Deze keten komt tot nu toe alleen in het zuid westen van de states voor.... zoiets lust ik wel elke dag !!! Voor nu wens ik jullie een fijne (werk)dag.... wij gaan een lekker tukkie doen. Cinenden

Bianqua

Heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben!
Geniet lekker verder , dikke kus van ons XXX

Daphne

Klinkt allemaal super!!! Lekker genieten! X

nancy

het is allemaal weer geweldig he wat jullie zien en meemaken. Geniet ervan