Vakantieblog van cinenden West Amerika

San Francisco - Monterey (190 km.)

Hallo allemaal, Vandaag was onze eerste reisdag.... we zijn vroeg vertrokken vanuit San Francisco. De rit was in zuidelijke richting via de California highway 1. Deze weg slingerd zich dwars prachtige natuurgebieden langs de grote oceaan... dat levert echt adembenemende vergezichten op. Onderweg kwamen we langs Half Moon bay, een schilderachtig vissersdorp. Hier hebben we een pitstop gemaakt voor het ontbijt. Na een stevig ontbijt zijn we verder gereden. Omdat het binnenkort haloween is hebben veel pompoenboeren een stuk landbouwgrond omgetoverd tot een spookachtig leuk verkoopcentrum om hun handelswaar aan de man te brengen. We hebben een tweetal van deze verkooppunten bezocht. Een stuk verder kwamen we langs een berryfarm....een boerderij met alleen maar aardbeien.... we hebben hier een stop gemaakt en eenmaal binnen bleek dat men van alles van deze aarbeien maakte.... limonade, aardbeienkoffie, allerlei soorten gebak en jams. Cindy had en aardbeienkoffie en ik een limonade allebei vergezeld van een aardbeien versnapering ;-) Nadat we onze reis hadden hervat kwamen we al snel langs de oude vuurtoren 'Pigeon Point' welke uiteraard ook even op de kiek moest.... Na deze stop zijn we doorgereden naar Monterey.....hier aangekomen moesten we op zoek naar een slaapplaats. Dit was snel geregeld... Na het inchecken hebben we de auto gepakt en hebben we een bezoek gebracht aan Fishermans Wharf. Hier hebben we wat gegeten en een whale watching tour geboekt.... we gaan morgenochtend dus de grote oceaan op om walvissen te spotten...ben benieuwd !!! Nu ff douchen en lekker ons mandje in.... tot morgen... Groeten, Cinenden

judith

Leuk om jullie verhalen te lezen, wat een belevenissen allemaal. Maar goed dat jullie iedere dag dit log bijhouden want het is zoveel aan herinneringen wat jullie meemaken, superleuk! Wauw morgen walvissen spotten, hoop dat er een paar boven water komen en zoja...wil ik er hier wel wat foto's van zien hè :)

Pa en Ma

Wat een prachtige verhalen allemaal,jullie genieten,maar wij ook!Voor ons is het elke dag weer leuk om jullie verhaal te lezen.We hopen dat je geluk hebt met de wale,s.Heel veel plezier verders en we wachten op het volgende verhaal !Lieve groeten van Pa en Ma , doeiiii .