Vakantieblog van cinenden West Amerika

San Francisco

Hallo allemaal vanuit een zonnig San Francisco !!! Vanmorgen zijn we met de trein aangekomen in San Francisco. De stad van de Golden gate bridge, de cable car (het beroemde trammetje) en natuurlijk Alcatraz. Vanaf vandaag hebben we ook de huurauto tot onze beschikking. Deze konden we vandaag ophalen op het vliegveld. Na een korte opfrisbeurt in ons San Franciscosche hotel (Red Coach Motor Lodge) zijn we met de aiportshuttle naar het vliegveld gereden. Best leuk want hier zaten meer passagiers in....en die gingen allemaal naar huis... jammer voor hen maar voor ons best leuk. Geen beter vermaak dan leedvermaak hahahahaaa. Voor de tweede keer hebben we een Dodge Charger gehuurd, en voor de tweede keer niet gekregen... we zijn nu opgescheept met de lelijkste amerikaanse auto die je je maar kan voorstellen een Chevy Impala. Maar hij rijdt TOP....3,6 ltr V6 automaat, dat gaat best. En ja...geen beter vermaak dan leedvermaak dus lach ons maar uit. Terug gekomen in de stad hebben we een wandeling gemaakt langs de Painted Ladies...dat is een rijtje typische huizen van hier welke ook vaak te zien zijn op de tv, en ook bijvoorbeeld in de serie Full House. Hierna zijn we door Japan centre gewandeld met allemaal japanse winkeltjes en restaurants. Cindy heeft hier bij een juwelier een setje oorbellen met parels gekocht. Daarna hebben we gedineerd in een sushi restaurant met werkelijk fantastisch lekker sushi....morgen zeker weer !!! Inmiddels zijn we weer op onze kamer en beginnen we allebei weer in te storten. We gaan denk ik dan ook maar lekker slapen....voor morgen hebben we tickets voor Alcatraz geboekt en staat het verder verkennen van deze stad op het program.... Welterusten en tot morgen.... Cinenden