Vakantieblog van cinenden West Amerika

Amtrak, Coast Starlight

Hallo allemaal, Gisterenochtend zijn we met de taxi naar het station gebracht waar de 'Coast Starlight' van Amtrak voor ons klaar stond. Tijdens deze taxirit was de hele binnenstad van Seattle afgezet door de politie... het bleek zo te zijn dat the first lady, Michelle Obama, hier was vanwege de aanstaande verkiezingen. In de trein hadden we een slaapcoupe gereserveerd. Heb hier lang naar uitgekeken, railaway is the USA. We hadden allerlei boodschappen meegenomen... eten, drinken en wat te snoepen... we hebben het gezellig gemaakt. Wat een prachtig gezicht om zoveel verschillende soorten landschappen aan je voorbij te zien trekken. Toen de avond viel werden onze (stapel)bedden klaar gemaakt. Ik moet zeggen ik heb heerlijk geslapen !!! Nu zijn we een station verwijderd van onze eindbestemming...San Francisco. Zojuist kwam onze steward voorbij om te vragen wat wij voor ontbijt wilden hebben...we vertelde hem dat we onze eigen boodschappies bij ons hadden...hierop reageerde hij verbaasd want nu blijkt dat we een all inclusive rit hadden geboekt zodat al die boodschappen niet nodig bleken... we hadden gisteren dus gewoon kunnen gaan lunchen en dineren hahahahaaaa...echt weer iets voor ons. Nou ja...in ieder geval hebben we gezonde dingen gegeten en het is hier altijd maar afwachten wat ze je voorschotelen. We zullen deze keer ook proberen wat foto's van onze coupe mee te posten. Fijne dag en tot het volgende bericht ! Cinenden