Vakantieblog van cinenden West Amerika

Laatste bericht...........uit Seattle

Daar zijn we weer, Een beetje later misschien dan verwacht maar we waren gisteren zoooo moe dat we al om 19:00 uur in bed lagen, wellicht toch wat last van de jetlag. Gisteren zijn we eerst even naar het station gelopen waarvandaan straks onze trein vertrekt...dit om mijn zus haar angsten geen werkelijkheid te laten worden en we morgen inderdaad in Alaska zijn...... en om eens te kijken hoe dat allemaal gaat. Daarna zijn we langs de boulevard teruggelopen waar we weer langs het reuzenrad liepen.... na nog even getwijfeld te hebben zijn we er toch in gegaan.... gevolg.... klamme handjes maar een waanzinnig uitzicht !!! Daarna nog even op Pike place Market een visje gegeten om vervolgens weer naar de andere kant van de stad te lopen en op zoek te gaan naar Cindy's favoriete amerikaanse winkel...Victoria's Secret. Hier heeft Cindy bijna ons hele vakantiebudget stukgeslagen.... maarja alles voor de liefde zullen we maar zeggen. Omdat ik inmiddels mijn eerste paar schoenen hier heb versleten was ik zo moe dat we na nog even een paar boodschappies voor morgen te hebben gedaan lekker op de kamer wat zij gaan lezen en dus vroeg zijn gaan slapen. Na 2x heerlijk te hebben geslapen....ja 2x want om 3 uur vannacht (12:00 uur nederlandse tijd) heeft een van de lezers van dit blog ons wakker gebeld, nogmaals hartelijk dank hiervoor ;-)... zinn we inmiddels wakker geworden en zijn we aan het inpakken want straks gaan we met de trein (Amtrak) naar San Francisco. Deze trip duurt ongeveer 24 uur... ben enorm benieuwd, we hebben een prive slaapcoupe geboekt.... waarschijnlijk hebben we in deze trein geen internet dus zullen we ons volgende bericht weer vanuit San Francisco sturen. Tot dan !!! Greetings from the US of A

tessa

Ik zie weer allemaal leuke dingen voorbij komen, behalve dat bellen natuurlijk. Fijne treinreis. Hugs

Pa en Ma

Allemaal goede en leuke berichten gelukkig.Geniet intussen van de treinreis.Hier gaat ook alles goed,ook met de beesies en jullie hebben de groeten van ze !
Ook onze lieve groeten en tot mailens !!! Bye - Bye .
Pa en Ma .

Henny en Olga

als je geld tekort komt door al die inkopen van Cindy kunnen we altijd nog sponsoren
Bedankt voor de leuke berichten
Olga en Henny
ps waak voor treinrovers, of zijn die er niet meer

Pa en Ma Scholte

Een goede treinreis en bedankt voor de leuke berichtjes.

Regina

Wel heerlijk zo. Valt het weer ook nog mee? Ik lees de verhalen wel. Groetjes Regina