Vakantieblog van cinenden West Amerika

Seattle maandag...

Hallo allemaal, Onze tweede dag in Seattle zit er inmiddels alweer op.... Vanmorgen werden we om 09:00 opgehaald voor onze tour naar de Boeing fabriek... na nog wat andere mensen te hebben opgepikt kreeg onze chauffeur een telefoontje dat er 2 mensen bij ons hotel op hem stonden te wachten ??? En wat bleek.... we waren bij de verkeerde maatschappij ingestapt..... we zijn toen teruggekeerd naar ons hotel waar ook inmiddels onze juiste bus stond te wachten....hahaha wat een begin van de dag. Aangekomen bij de Boeing fabriek konden we eerst door een soort museum lopen waar een aantal (onderdelen van) vliegtuigen opgesteld stonden. Zo stond er een Cockpit, een aantal motoren en een Simulator. Daarna werden we met een bus naar de fabriek gereden.... eerst langs een heuse startbaan, welke gebruikt wordt voor oa. testvluchten, en toen naar de fabriek. Dit is qua inhoud het grootste gebouw ter wereld....wauw dat is groot met een hoofdletter G. Eerst kwamen we in het gedeelte waar het nieuwe model 747 - 8 wordt gebouwd.... in dit gedeelte stonden maarliefst 5 van deze reuzen naast elkaar (!!!)... daarna zijn we naar het deel gegaan waar de 777 en de allernieuwste 787 dreamliner wordt gebouwd... en ja hoor van beide modellen stonden er 6 naast elkaar...wat een mooi gezicht !!! Na deze tour zijn we nog even door de stad gelopen waar we in een wijnbar een proeverij hebben gedaan...ook erg leuk !!! Inmiddels zijn we weer terug op onze kamer waar ik zojuist hoorde dat mijn vrouw reeds vertrokken is naar dromenland.... wat een gesnurk ;-) Ik denk dat ik ff ga douchen en plaatsneem achter haar wollen onderbroek.... welterusten !!! Grtz, Cinenden

Henny

Tja zo'n vliegtuigfabriek is indrukwekkend.
Doet me weer aan vroeger denken toen ik nog werkte.
Nog veel plezier achter de gebreide onderbroek en probeer ook eens een texaans ontbijt met gebakken aardappelen en bonen met spek
Henny

Pa en ma Scholte

Lekker geslapen achter Cindy´s warme onderbroek

Pa en Ma

Wat zijn jullie toch een stelletje bofkonten,dat je al die geweldige dingen mogen beleven en bekijken.Het zal zeker vermoeiend zijn,maar in je jonge jaren zal dit zeker wel lukken !Geniet er van en wij genieten mee.
Lieve groeten vanons . P./M.

Mirela

Ik volg jullie met elke bericht en ik vind het erg leuk!Dank je!
Konden jullie foto"s maken in de fabriek?

kus en alle beste!
liefs,
Mirela

Cees en Nel

Leuke en indrukwekkende dingen doen jullie, voortaan wel even goed vragen of je in de goede bus zit. Straks stap je ook nog in de verkeerde trein en zit je in Alaska.

Leja

Wat gaaf om allemaal te lezen.
Zo zijn we ook een beetje mee.
Bedankt voor het leuke veel succeskaartje, het heeft geholpen want we hebben de certeficering gehaald.
Genieten jullie lekker en ik kijk uit naar jullie verhalen.
Groetjes Leja