Vakantieblog van cinenden West Amerika

Seattle zondag

Hallo allemaal, Vandaag hebben we deze leuke stad te voet verkent. Het was prachtig weer...strak blauwe hemel en zo'n graag of 22. Als eerste zijn we naar Pike Place Market gelopen. Op deze overdekte markt worden verse bloemen, vis en groente en fruit verhandeld. Een van deze viskramen heeft een traditie opgebouwd in viswerpen. Hier kan men een zogeheten viscocktail bestellen. Bij het bereiden hiervan wordt een show opgevoerd waarbij men de bestelde vissen toewerpt aan de persoon die de cocktails bereid. Cindy had bijna een zalm gevangen in haar handtas...... Ook bevindt zich hier de eerste Starbucks...leuk om eens te zien maar druk !!! 1 Blok verderop zit er ook een, en daar hebben we maar een bakkie pleur gekocht, we hadden geen zin om minimaal 30 minuten in de rij te gaan staan.... Daarna hebben we over de boulevard gelopen met zijn vele visrestaurants, bij 1 hiervan hebben we geluncht....wat een narigheid ;-) Aan het einde van de boulevard is de cruiseterminal waar vandaag de Oosterdam van de Holland Amerika lijn lag aangemeerd. Hierna zijn we naar de bekende Space Needle gelopen. Net zo hoog als de Euromast ook met een fantastisch uitzicht over de stad. Omdat we wat laat hier aankwamen was er nog slechts 1 plekje beschikbaar voor vandaag, dus heb ik mijn drang om naar boven te gaan opzij gezet en heb ik Cindy laten gaan. Ook kan het zijn dat er nog voldoende plek was maar dat mijn hoogtevrees ertoe heeft geleid dat ik beneden, in het zonnetje, naar een optreden van een stelletje panfluitindianen heb zitten kijken...gewoon veilig met 2 voetjes op de grond. Hierna zijn we terug gewandeld naar ons hotel. Hier aangekomen hebben we voor morgen een tour geboekt naar de Boeing fabriek.....ben benieuwd !! We gaan zo even een hapje eten, en dan lekker ons bedje opzoeken.... Tot morgen !!! Groeten, Cinenden

Reacties

Reacties

tessa

Klinkt nou al goed, ik ga zo werken. Slaap lekker

Pa en ma Scholte

Ik heb de foto op facebook gezien, wat een prachtig uitzicht. Den bofte jij even dat er nog maar een plek beschibaar was.
Geniet maar lekker. XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!