Vakantieblog van cinenden West Amerika

Aankomst in Seattle...

Hallo allemaal..... Na aankomst op Schiphol vanmorgen hebben we onze boarding passes opgehaald, en hebben we allebei een lekker luchtje gekocht..... Ik had nog een stripje oxazepam over tegen de vliegangst. Achteraf zei Cindy dat ik er 1 of 2 mocht innemen.... maar toen had ik er inmiddels 3 opgegeten.... Ik heb er echt baat bij gehad.... heerlijk gedrogeerd het vliegtuig in.... ben gaan zitten, ben in slaap gevallen en 6 uur later weer wakker geworden.... hahahahaha. Na een rustige vlucht ;-) hebben we een taxi genomen naar ons hotel midden in centrum. Na een korte wandeling hebben we wat gegeten en zitten nu in de lounge heel stoer wakker te blijven om de jetlag te overwinnen.... Morgen gaat het avontuur dus echt beginnen... welterusten allemaal en tot morgen. Groeten uit Seattle

zussie

Hoi Lieffies, goed te horen dat alles goed is gegaan, en dat het zo lekker rustig was in het vliegtuig :P haha. Ga lekker genieten en we zijn benieuwd naar alle verhalen en ervaringen. dikke koessie

Pa en Ma

Deel 1 gelezen en zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen.We wensen jullie een hele leuke tijd toe en zullen jullie zeker volgen.Hartelijke groeten en liefs van
Pa en Ma

Pa en ma Scholte schrijven:

We zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen en dat vlucht rustig is verlopen. Waren ook blij met jullie telefoontje.
Ga lekker genieten van alle mooie dingen die op jullie pad komen. Veel liefs van pa en ma

Henny Hersbach

Wij wensen jullie ontzettend veel plezier. We blijven jullie volgen(misschien hebben we nog wat tips ahum)
knuffels van Olga en Henny