Vakantieblog van cinenden West Amerika

Yellowstone........or not Yelowstone.......that's the question........

We zitten in dubio; buigen we wel of niet af naar Yellowstone.

Een prachtig fotoalbum van een collega gezien en JA, we willen er heen. Het weekend erna bedacht dat het toch wel ver om was. Dus toch maar niet, want we willen het juist rustig aan doen en de tijd nemen om allesop ons gemakte verkennen en juist de dingen doen, waar de gemiddelde reiziger met ons reisplan in 2 weken langsscheurd. Geen Yellowstone dus.

Maar toen kwamen we vorig weekend bij Jan en Bianq op visite en was daar Petra (Zus van Jan) en die hadden Yellowstone wel meegepikt en ze waren nog niet zo lang terug en hadden dus vakantiefoto's bij zich...............ohhhh wel heel erg mooi. Dennis was gelijk om (volgens Petra zou het prima te doen zijn in 5 weken) en ja, ik wil natuurlijk ook wel..........lastig!

In Google-maps het veranderde reisplan in zitten tikken en het gaat ons wel wat extra tijd kosten, wat weer van de ingeplande luierdagen af gaat........Tja, we kunnen volgend jaar ook gewoon richtig Yellowstone vliegen en het dan gaan bekijken, samen met Mount Rushmore en Colorado.

We hebben nu bedacht dat we ons maar laten verrassen, we gaan gewoon beginnen en zien wel hoe snel we opschieten. Hebben we tijd over, dan buigen we af naar Yellowstone, zo niet; dan wordt de volgende vakantiebestemming Yellowstone.

Om al een beetje in de stemming te komen (en omdat we de koeien zat waren) hebben we gister fotobehang van een uitkijk op een national park in Amerika besteld. Zodra het binnen is nog de kleuren voor de andere wanden uitzoeken en dan kan het behangersteam er weer tegenaan. (is inmidels onze hobby geworden) Over een paar weken komen dan ook onze nieuwe eetkamerstoelen. Kunnen we alvast voor-genieten op onze reis.