Vakantieblog van cinenden West Amerika

Oakhurst - Sequoia National Park - Tulare (280km)

Daar zijn we weer... Vanmorgen een tussenstop gemaakt bij de lokale Starbucks in Oakhurst. Ten eerste voor een lekker bakkie pleur, en ten tweede omdat daar gratis en redelijk snel internet beschikbaar is.... hier heb ik dan ook de verhalen en foto's van de afgelopen dagen kunnen posten... Na deze actie zijn we in de auto gestapt en naar Sequoia NP gereden Onderweg kwamen we bij toeval langs Sun-Maid, het wereldberoemde rozijntjes merk, waar een ieder van ons mee is groot gegroeid !!! Uiteraard hebben we hier een tussenstop gemaakt om er een kijkje te nemen.... Sequoia National Park is beroemd om zijn sequoia bomen... een machtig grote boomsoort welke ruim 100 meter hoog kan groeien en een diameter van de stam heeft van zo'n 13 meter.. of zoals clown Bassie zei : "Allememachies Adriaantje wat hebben ze hier een grote bomen !!!". Na een korte wandeling door dit grote bomen bos zijn we weer in de auto gestapt riching Tulare, onze overnachtigsplaats deze nacht... hier aangekomen hebben we ingechecked en zijn we direct weer weggegaan om heerlijke sushi te gaan eten, dah lus ik !!! Hierna weer snel terug naar ons motel voor een overleg over wat we de laatste dagen van deze waanzinnige reis gaan doen... morgen is onze laatste behoorlijke reisdag, we vertrekken dan weer richting de kust en zullen de komende 3 nachten weer in Carmel verblijven, waar we heerlijk nog even een paar dagen van het mooie weer en het strand gaan genieten !!! Op de tv hebben ze het al de hele avond over het noodweer, vanwege Sandy, aan de andere kant van de States... hier is daar niets van te merken... vanmiddag was het 28 graden en we hopen dat dat de komende dagen nog even zo blijft !!! Wel hopen we dat KLM de komende weken alle vluchten van en naar Amerika annuleert zodat we minimaal nog 2 weken moeten blijven ;-) Voor nu welterusten en tot morgen !!! Greetz, Cinenden

Pa en Ma

Hallo jongens,wat zijn wij blij weer eens iets van jullie te horen!En wat een geweldige verhalen,ik kan je niet vertellen hoe blij wij zijn ,dat jullie dit allemaal mogen meemaken.Het is in een woord ,,GEWELDIG"Nog een paar fijne dagen en dan hopen we jullie weer gezond thuis te zien.All the best en lieve groeten , Pa/Ma