Vakantieblog van cinenden West Amerika

De reis naar West Amerika reis begint vorm te krijgen

Vandaag hebben we de eerste stappen gemaakt om onze Amerikareis te realiseren. We hebben de vlucht naar Seattle en terug vanaf San Francisco geboekt (met de blauwe vogel ofwel KLM). 29 september vertrekken we. Na een paar dagen Seattle (we willen daar graag een rondleiding boeken bij de Boeingfabriek) pakken we 3 oktober de Amtrak-trein naar San Francisco (met mini slaapcoupe=Superliner Roomette).......lekker languit op je bed naar buiten kijken.....afijn we hebben kamer 4 op de Coast Starlight. Na 22uur schudden komen we aan in San Francisco. (Golden Gate Bridge, Alcatraz etc) Zaterdag 6 oktober staat er dan als het goed is een Dodge Charger (we gaan het weer proberen haha) voor ons klaar. En de rest moeten we nog even uitdokteren. In ieder geval gaan we naar LA, Las Vegas, Grand Canyon en zo terug naar San Francisco. Onderweg willen we nog een dagje een golfbaan onveilig maken (ja, we hebben nu het GVB) en verder zien we het wel.....5 weken lang maar zien waar de Dodge ons brengt.

Tessa

Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Regina

Hoi luitjes, jullie zijn dan nog wel niet weg maar ik vindt het veel leuk om jullie zo te blijven volgen. Dikke kus Mama Vis

Jan en Carla

Fijn dat we jullie weer kunnen volgen, Geeft rust in de tent.
Dikke knuffels

Judith

Zo te lezen wordt dat een leuke reis, leuk om het te kunnen volgen! Maar ik zie dat jullie pas eind september gaan, dus eerst nog even van de Nederlandse zomer genieten, voorlopig nog zonder zon helaas....:(

Pa en Ma v.d.Bout

Helemaal te gek wat jullie nu weer willen gaan ondernemen.We gaan jullie natuurlijk volgen en wensen jullie bij voorbaat een fantastische tijd toe !!
Veel succes en liefs .......